MKB RS/E

Το νέο μοντέλο MKB RS/E, η επόμενη γενιά βελτιστοποίησης και η τροποποίηση σώματος MKB RS/E.

Το νέο μοντέλο MKB RS/E είναι η απόλυτη απόδειξη της καθαρής κινητήριας δύναμης. Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η μετατροπή του σώματος του αυτοκινήτου είναι το συνακόλουθο βήμα για την τελική μετατροπή του κινητήρα MKB 55/8 K.

Ο πανίσχυρος κινητήρας MKB 55/8 K και η εξαίσια MKB RS/E μετατροπή σώματος, δίνουν στους παθιασμένους γνώστες σπορ αυτοκινήτων μια εντελώς νέα άποψη για τα αυτοκίνητα της Mercedes. Και αυτό σημαίνει πως η μετατροπή δίνει την τεράστια ταχύτητα 500kW / 680hp, καθώς και τη μέση ταχύτητα 900Nm από 0 έως 200km/h σε μόλις κάτω από 12 δευτερόλεπτα.

Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργικότητα του αεροδυναμισμού, κάτι το οποίο σημαίνει θεαματικές επιδόσεις για το συγκεκριμένο αγωνιστικό μοντέλο. Επομένως, το συγκεκριμένο σεντάν της Mercedes έχει πλέον εισαχθεί δυναμικά στο βάθρο των υπεραυτοκινήτων.

Βέβαια, η ιδέα του συνδυασμού του κινητήρα υψηλής απόδοσης με τον ευρύ σκελετό του αυτοκινήτου, δεν είναι κάτι νέο για την MKB. Αν και στο παρελθόν υπήρχε μόνο ένα πρωτότυπο, πλέον οι μετατροπές MKB RS/E και MKB 55/8 K είναι διαθέσιμες σε όσους έχουν πραγματικό πάθος για τις υψηλές επιδόσεις.

Ο MKB 55/8 K σε τελικό στάδιο 500kW / 680PS, με 900Nm

Η μετατροπή στην MKB σημαίνει επιτάχυνση χωρίς αναστολές. Το τελικό στάδιο του MKB 55/8 K αποδεικνύει ακριβώς αυτό άλλωστε: την τεχνική ικανότητα που έχουμε για υψηλές επιδόσεις.

Αυτό το εξαιρετικό σύστημα κινητήρα και μετάδοσης δείχνει το πάθος μας για να απελευθερώσουμε τις δυνάμεις που κρύβονται, ειδικά με τον συγκεκριμένο τύπο κινητήρα.

Όμως, το να ξεπεράσουμε τα όρια δεν είναι εύκολη υπόθεση, γι’ αυτό συγκεντρώσαμε όση τεχνογνωσία είχαμε πάνω στη βελτιστοποίηση κινητήρων και έτσι συναρμολογήσαμε τον MKB 55/8 K με τα καλύτερα επιλεγμένα εξαρτήματα.

Δεδομένα Τροποποίησης MKB 55/8 K

  • Εκτόπιση 5,5 l
  • Αύξηση ισχύος 1,35kg/m
  • Χαρτογράφηση του κινητήρα με τη βοήθεια της MKB
  • Σφυρήλατος και με μικρό βάρος στροφαλοφόρος άξονας της ΜΚΒ
  • Συνδετικές ράβδοι τιτανίου MKB
  • Σφυρήλατα πιστόνια της MKB
  • Τροποποιημένος συμπλέκτης υπερπλήρωσης της MKB
  • Εκκεντροφόρος άξονας υψηλής απόδοσης ΜΚΒ
  • Μεγαλύτερη διάμετρος βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής
  • Βαλβίδα επιτάχυνσης MKB
  • Σύστημα εισαγωγής MKB
  • Πολλαπλή εξάτμιση MKB με ανοξείδωτο χάλυβα
  • Καταλυτικό σύστημα υψηλής ροής (προαιρετικά μπορούμε να μην το προσθέσουμε)
  • Σύστημα εξάτμισης υψηλής ροής της MKB
  • Σύστημα ψύξης αέρα της MKB
  • τροποποιημένο σύστημα λίπανσης (ψύξη και πίεση)

Ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων της MKB για μεγάλες αντοχές

Ο εξαιρετικά ισχυρός κινητήρας MKB 55/8 K χρειάζεται ένα σύστημα μετάδοσης που να μπορεί να αντέξει τη δύναμη.

Στην MKB είμαστε ειδικοί στην κατασκευή ενισχυμένων κιβωτίων ταχύτητας. Οι μετατροπές της MKB για τα κιβώτια ταχυτήτων της Mercedes εμπεριέχουν ταυτόχρονα μηχανική και ηλεκτρονική ενίσχυση.

Αυτό σημαίνει ότι το κιβώτιο ταχυτήτων μας δεν είναι απλώς ισχυρότερο – θα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο για την υψηλότερη απόδοση κινητήρα – αλλά θα δίνει έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, καθώς και καλύτερο έλεγχο αυτού.

Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της MKB – Αντίθετο κλείδωμα τιμονιού για καλύτερη πρόσφυση και διασκέδαση.

Οι κινητήρες υψηλής απόδοσης «βάζουν φωτιά» στα ελαστικά του αυτοκινήτου. Γι’ αυτό και είναι πάντα σημαντικό για τον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο και παράλληλα να επιταχύνει.

Το βασικό πλεονέκτημα που δίνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της MKB (45%) είναι η βελτιστοποιημένη πρόσφυση για σταθερή επιτάχυνση εκτός γωνιών και για την εκκίνηση από το μηδέν.

Επιπλέον, αυτό προσφέρει αρκετές ευκαιρίες για να τροποποιήσεις κάποια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου. Εμείς στην MKB μπορούμε να ρυθμίσουμε τις σχετικές αναλογίες όπως εσείς τις θέλετε.

Διότι οι μεγαλύτερες αναλογίες στο διαφορικό επιφέρουν και περισσότερη ταχύτητα, ενώ οι μικρότερες αναλογίες δίνουν καλύτερη επιτάχυνση και απόκριση του γκαζιού.

Κατά τη διάρκεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού Driftchallenge 2005, είχαμε την ευκαιρία να επιδείξουμε την καταπληκτική τεχνολογία LSD. Το μοντέλο μας MKB 55/8 K βασίστηκε στο πολυτελές κουπέ Mercedes CL 55, το οποίο στάλθηκε στον διαγωνισμό και κέρδισε τις εντυπώσεις με το τέλειο drift του, καθώς και την πρώτη θέση ανάμεσα σε άλλους 60 διαγωνιζόμενους.

Η αεροδυναμική του MKB RS/E είναι μια δήλωση ισχύος

Η πλήρης αεροδυναμική της μετατροπής MKB RS/E σχεδιάστηκε με έμφαση στην λειτουργικότητά του. Κύριοι στόχοι εδώ ήταν η σταθερότητα κατά τη διάρκεια της υψηλής ταχύτητας, μείωση της ανύψωσης του σώματος στις υψηλές ταχύτητες, καθώς και την αποτελεσματική ψύξη του κινητήρα και τη βελτιωμένη πρόσφυση με φαρδύτερους τροχούς.

Ωσότου βρούμε τα σωστά χαρακτηριστικά που θέλαμε, γίνανε διάφορες δοκιμές με διαφορετικά αεροδυναμικά εξαρτήματα στο δοκιμαστικό τούνελ αέρα. Και αυτό πάνω στο οποίο δουλέψαμε ενατικά, είναι το τέλειο σχήμα των μπροστινών προφυλακτήρων.

Επομένως έχουμε βελτίωση της κάθετης δύναμης και της ψύξης του κινητήρα. Ο διαχύτης, ένα τυπικό αεροδυναμικό εξάρτημα στην MKB, καθώς και το πίσω πτερύγιο, ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσθέτουν περισσότερη κάθετη δύναμη.

Η ολοκληρωμένη επισκευή του αμαξώματος με βάση το μοντέλο MKB RS/E, περιέχει συγκεκριμένα κατασκευασμένα εξαρτήματα από ενισχυμένο υλικό από ίνες με υψηλή εσωτερική σταθερότητα.

Η MKB RS/E μετατροπή για τη Mercedes E-Class

  • Μπροστινός προφυλακτήρας στροφείου με ενσωματωμένο μπροστινό διαιρέτη και τέσσερις προβολείς
  • φαρδιές μπροστινές φούστες
  • φαρδιές οπίσθιες φούστες

Οι τροχοί MKB Alpha III έχουν συγκεκριμένο μέγεθος για την μετατροπή του μοντέλου MKB RS/E

Η «έκρηξη» των 680 ίππων χρειάζεται και αξιόπιστα ελαστικά. Προκειμένου να αποκαλυφθούν όλες οι δυνατότητες του χειρισμού και της επιτάχυνσης, τα φαρδιά ελαστικά είναι η τέλεια επιλογή.

Τα αεροδυναμικά εξαρτήματα που προστίθενται, έχουν αρκετό χώρο για την ενσωμάτωση στον μπροστινό άξονα τα Pirelli P Zero Rosso 275/30R19 με διάμετρο 10,5×19 και στον πίσω τα 355/25R19 με διάμετρο 12×19.

Με το ιδιαίτερο σχήμα τους οι τροχοί από αλουμίνιο τριών τεμαχίων, συνδυάζουν ιδιότητες που κάνουν ένα σπορ τροχό αρκετά ιδιαίτερο. Με την συγκεκριμένη επιλογή, έχουμε τη βέλτιστη ψύξη του συστήματος πέδησης μέσω αποδοτικών ανοιγμάτων αέρα, χαμηλό βάρος και υψηλή σταθερότητα που προσφέρουν οι σφυρήλατοι δίσκοι αλουμινίου.

Σετ τροχών MKB RS/E

  • MKB Alpha III
  • Μπροστινοί 10,5×19 με το Pirelli P Zero Rosso 275/30 R19
  • Οπίσθιοι 12×19 με το Pirelli P Zero Rosso 355/25 R19

Το νέο μπροστινό σπόιλερ αποτελεί αεροδυναμική αναβάθμιση της MKB για την Mercedes E-class

Κάθε αεροδυναμικό κιτ της MKB για την Mercedes E-Class μπορεί να βελτιωθεί με το μπροστινό σπόιλερ του μοντέλου MKB RS/E, καθώς ταιριάζει απόλυτα στην E-Class με το στάνταρ σώμα αμαξώματος.

Οι τέσσερις προβολείς, η καλύτερη ροή αέρα στο σύστημα ψύξης και ο ενσωματωμένος μπροστινός διαχωριστής κάνουν την E-Class να μοιάζει πιο σπορ.

Ακόμα, το μπροστινό spoiler RS/E είναι τώρα διαθέσιμο και για το στάνταρ σώμα του αμαξώματος.

Το οπίσθιο πτερύγιο MKB RS/E αποτελεί αεροδυναμική αναβάθμιση της MKB για την Mercedes E-class

Το οπίσθιο πτερύγιο είναι η τέλεια προσθήκη στο αεροδυναμικό κιτ της MKB για την Mercedes E-class. Μαζί με την ειδική προσθήκη tear-off-edge της MKB, κάθε E-Class αποκτά και εμφάνιση υψηλής απόδοσης, πέρα από αυτή του κινητήρα.

Το οπίσθιο πτερύγιο δίνει περισσότερη κάθετη δύναμη και έχει περάσει από δοκιμές στο τούνελ αέρα προκειμένου να βελτιστοποιηθούν τα χαρακτηριστικά του, το ακριβές σχήμα του και η ακριβής τοποθέτηση. Το οπίσθιο πτερύγιο RS/E είναι και αυτό πλέον διαθέσιμο για το στάνταρ σώμα του αμαξώματος.